Pogoji poslovanja
Splošni pogoji so namenjeni seznanitvi kupcev z osnovnimi pogoji in postopki nakupa v spletni trgovini Good4You.si
S spletno trgovino upravlja podjetje Tadej Horvat s.p., Podvinci 21 b, 2250 Ptuj ki je ponudnik, skrbnik in lastnik spletne trgovine.
Prodaja in dostava blaga je možna na ozemlju Republike Slovenije.
Ob registraciji v spletni trgovini obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo, ki si ga sam izbere. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Odposlano takoj
Vsi naročeni artikli, so na Pošto Slovenije oddani praviloma naslednji delovni dan, najkasneje pa drugi delovni dan po oddaji naročila. V kolikor naročene artikle potrebujete hitreje, paket lahko oddamo še isti delovni dan - to napišite v opombah naročila (velja za naročila oddana delovni dan do 14:00 ure).
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Naročanje
Naročanje poteka po internetu 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini ali po e-pošti info@good4you.si
Naročila po e-pošti info@good4you.si morajo nujno vsebovati: ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj, kontaktno telefonsko številko in e-naslov, ime artikla in ostale potrebne specifikacije kot so barva, velikost in drugo.
Po oddaji naročila v spletni trgovini ali po e-pošti kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje treh urah po oddaji naročila, na elektronsko pošto info@good4you.si.
Spletna trgovina Good4You.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med Good4You.si in kupcem je v spletni trgovini Good4You.si je sklenjena od oddaje naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Good4You.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Good4You.si in je na pisno zahtevo kupca dostopna pri Good4You.si.
Postopek nakupa
Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe.
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
- prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova in uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun (v nasprotnem primeru kupec izvede registracijo v spletno trgovino);
- iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
- izbor izdelka za nakup;
- dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
- določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
- pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
- če kupec ima kodo za popust jo vpiše v ustrezno označeno polje in tako koristi ugodnost;
- izbor načina dostave izdelka;
- izbor načina plačila;
- pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
- potrditev in oddaja naročila in s tem zaključek nakupa.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (le na Območju Republike Slovenije); v primeru plačila z gotovino ob prevzemu, poštarju izročite gotovino in Pošta bo za vas opravila plačilo. Pri plačilu z gotovino ob prevzemu plačate dodatno provizijo, po ceniku Pošte Slovenije. OPOZORILO: Pošta Slovenije vam ob plačilu po povzetju (plačilo preko položnice) dodatno zaračuna 1,50 €, kot provizijo za plačilo položnice.
- z nakazilom na račun upravitelja Tadej Horvat s.p, po ponudbi/predračunu; v primeru plačila na TRR, boste ob nakupu prejeli obvestilo z vsemi ustreznimi podatki o računu, kamor je potrebno opraviti nakazilo. Dokler ne dobite elektronskega sporočila, ne nakazujte kupnine
- ob nakupu nad 40,00 € stroške dostave na območju Republike Slovenije krije upravitelj Tadej Horvat s.p., ne glede na to ali kupec izbere način plačila po povzetju ali plačilo po predračunu.
Cene
Vse cene izdelkov so označene v evrih (EUR). Označene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup v spletni trgovini Good4You.si. Cena ne vključuje dostave razen v primeru, ko vaš enkratni nakup znaša več kot 40,00 €.
Zavezanci za DDV ali kupci na izrecno željo so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko. To navedejo v opombe pri naročilu.
Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
- vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
- spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
- odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
- obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- spreminja izbrani način dostave izdelka;
- spreminja izbrani način plačila ter
- pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@good4you.si.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo tu.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Tadej Horvat s.p., Podvinci 21b, 2250 Ptuj.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo) na povezavi http://www.zps.si/images/stories/zakoni/zvpot_enpb_dec11.pdf
Vračilo artiklov
Ko vračate artikle prodajalcu Good4You.si, morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Tadej Horvat s.p., Podvinci 21 b, 2250 Ptuj.
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Narava artiklov je takšna, da jih je vedno mogoče vračati preko pošte. Če se pojavi primer, kjer to ni mogoče ali ne bi bilo mogoče, se obe stranki, prodajalec in kupec vnaprej dogovorita o višini stroškov vračila oziroma stroškov morebitnega prevzema artikla pri kupcu. Stroške tako nastalega vračila po predhodnem dogovoru višine le-tega, nosi kupec.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Dobavni roki
Vse pošiljke oddane delovni dan, najkasneje do 14:00 ure na Pošto odpremljeni praviloma še isti dan. V primeru plačila po predračunu se šteje, da je do 14:00 ure potrjeno nakazilo na račun podjetja Tadej Horvat s.p. Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 2-7 dni. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši vas bomo o tem obvestili v 24-tih urah.
Za izdelke, ki niso na zalogi je rok dobave izjemno različen in traja od 4 dni pa do 30 dni ali izjemoma celo več. Izdelke uvažamo iz Nemčije, Italije, Anglije in zaradi tega je rok dostave pri nekaterih artiklih daljši. Predlagamo, da nas pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi kontaktirate na info@good4you.si. Z veseljem vas bomo obvestili koliko časa je potrebno čakati za želeni izdelek. Artikle pošiljamo po naročilu. Dostavo za spletno trgovino Good4You.si opravlja pošta Slovenije. Ob nakupu nad 40,00 EUR stroške dostave na ozemlju Republike Slovenije krije spletna trgovina Good4You.si.
Odveza odgovornosti
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041 592 652 ali po elektronski pošti na info@good4you.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi, ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik kot ponudnik blaga in storitev na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake. Kupec lahko ponudnika obvesti o stvarni napaki na elektronski naslov info@good4you.si.
VKLOPI RAZUM, ZAHTEVAJ RAČUN
Obveščanje
Ponudnik lahko predvidoma enkrat, ne več kot dvakrat v mesecu po elektronski pošti svojim kupcem pošlje obvestilo o aktualni ponudbi. Prejemnik obvestil se od prejemanja le-teh lahko kadarkoli odjavijo preko povezave, ki je tudi del vsakega sporočila. Želimo vam obilo prijetih in ugodnih nakupov!