Vračila
Prepričani smo v kakovost naših izdelkov, zato ti tudi omogočamo, da v kolikor z izdelkom nisi zadovoljen/-na, ga lahko v roku 30 dneh vrneš, mi pa ti povrnemo celotno kupnino!
Kako poteka vračilo izdelka
1. O tem nas morate obvestiti na - info@good4you.si (v primeri uveljavljanja garancije, nam priložite slike poškodbe)
2. Pošljete izdelke na Tadej Horvat s. p., Podvinci 21 b, 2250 Ptuj.
3. Počakate in dobite nov izdelek ali vrnjeno kupnino.
Garancija
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora biti nepoškodovano (nenošeno), v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila na TRR kupca. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želite, da se vrne plačilo.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.